Tanya se gedig

Hier is die gedig wat ek geskryf het na jou ma se dood. Ek kan nie onthou of ek dit ooit vir jou gegee het en of jy dit nog het nie. In elk geval ek gaan nou al my ou gedigte deur en gedink ek sal dit graag weer met jou wil share:

Tanyamatriek

Ek dink ek is ‘n verlore engeltjie

Ek was stout en my vlerkies het afgebreek,

nou’s ek stuck op die aarde (of so iets)

maar ek is nie spyt nie.

Ek het jou ontmoet en deur jou

het ek geleer oor true friendship.

Thanks!

My ma sê die Here verwag dat ons alles wat

Hy vir ons gegee het tot ons volle

potensiaal moet gebruik, so here goes:

Hier is vir jou ‘n drukkie

Warm en vol liefde

Teddiebear hug!

Hier is vir jou ‘n skouer

om op te huil;

om jou moeë kop op te rus.

Hier is vir jou ‘n handjie

om vas te hou

Wat ek uitsteek na jou

om jou op te help

as jy jou knieë nerf-af val.

Hier is vir jou ‘n oor

om al jou diepste geheime in te fluister.

Hier is vir jou ‘n mond met ‘n zip

‘n bewys dat jy my met jou geheime kan vertrou.

Hier is vir jou ‘n glimlag

‘n bewys dat ek jou las met jou deel.

Hier is vir jou ‘n oog

om veral as die lewe hard op jou druk

Nog steeds die klein dingetjies

in die lewe raak te sien en dankbaar te wees.

Hier is vir jou ‘n voetspoor

wat saam met jou die

kronkelpad van die lewe sal stap.

Haha ek sien nou ook wat ek geskryf het:

“Ek het nie altyd al die antwoorde soos proffie Stephanie nie, ek sal my bes prober en ek glo dat “everything happens for a reason”. Wat die rede is vind ons eers verdomp later uit, “but sometimes it’s worth waiting for”.

About dada4nonsense

I am a 23 year old (at heart) who loves anything nonsensical

Posted on October 20, 2014, in Notes and tagged . Bookmark the permalink. Comments Off on Tanya se gedig.

Comments are closed.

