Epic gedig van Loftus Marais

Loftus Marais reageer op N.P. Van Wyk Louw se “Die beiteltjie” gedig

 

Die digter as rockstar

fok jou, ek pak sportstadions vol

vir my flits paparazzi splitsekonde wit bladsye

ek dra my punctuation as piercings

my woorde trash hotelkamers, fok jou

woofers sidder jambes

en die groupies se sashimi-poesies drup vir my

ek is die digter in ’n studded leather broek

ek breek my versreëls oor julle koppe soos guitars

lighters swing op my sonette

fok julle almal

gevuisde skares skreeu my koeplette

daar’s stukke wallace stevens op my rug getattoeër

ek is die digter as rockstar

en kyk, nee lees, luister, dammit hóór:

ék het nie ’n beiteltjie nie

ek het ’n fokken lugdrukboor

 

Uit: Staan in die algemeen nader aan vensters. 2008: Tafelberg Uitgewers).

About dada4nonsense

I am a 23 year old (at heart) who loves anything nonsensical

Posted on June 6, 2013, in Poems and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Comments Off on Epic gedig van Loftus Marais.

Comments are closed.

